مزایای خرید حوله از حوله میخک نو چیست؟

مزایای خرید حوله از برند میخک نو چیست؟ شاید برای شما سوال باشد که چرا باید برند میخک نو را برای حوله انتخاب کنید. ما به صورت کامل به شما پاسخ خواهیم داد. میخک نو اولین فروشگاه اینترنتی فروش هوشمند حوله در کشورمان است که کلیه فرآیند خرید تا ارسال محصول به صورت خودکار انجام می شود. به صورت اجمالی به شما خواهیم گفت که چرا باید از میخک نو خرید کنید.

 

  • تضمین کیفیت، قیمت، جنس و رنگ حوله

ما محصولات خود را از نظر داشتن کیفیت عالی ( استفاده از 100% نخ پنبه خالص)، استحکام ( جدا نشدن تار و پود حوله که در اثر نازک بودن حوله ایجاد می شود)، ثبات رنگ ( استفاده از رنگ های ویژه که ثابت هستند و در دمای بالا و دستگاه های مدرن حوله ها رنگرزی می شوند) تضمین می کنیم.

هنوز تموم نشده! ما با توجه به کیفیت بالای حوله، به شما تضمین می دیم که قیمت مناسبی رو به شما ارائه می دیم که در هیچ خرده فروشی ای پیدا نمیشه. باید اینجا بگیم که ما قیمتمون رو با توجه به کیفیت و مزایای محصول تضمین می کنیم. پس بدون نگرانی سفارشتون رو ثبت کنین (:

  • ارسال مستقیم از کارخانه و حذف واسطه ها

ارسال مستقیم از کارخانه حوله میخک نو باعث می شود که هزینه واسطه حذف شود و حوله با قیمت بسیار کمتری به دست شما برسد.

  • داشتن کد اصالت محصول و گارانتی هوشمند

یکی از مزایای فوق العاده میخک نو داشتن کد اصالت محصول روی تمامی محصولات می باشد. اگر حوله خریداری شده توسط شما اصل باشد باید در صورتی که کد را وارد کادر کد می کنید، مشخصات حوله یا پیام تایید اصل بودن آن را ببینید. این ویژگی باعث می شود شما بدانید محصول شما برند و اصل است و از خود کارخانه ارسال شده است.

در صورتی که کد را وارد باکس کنید و اصل بودن حوله تایید شود، کادری برای شما باز خواهد شد که می توانید نام خود یا کسی که حوله را برای او خریداری کرده اید، شهر و مغازه، محصول خود را گارانتی کنید. اطلاعات حوله شما، نام خریدار و سایر اطلاعات همیشه در سایت موجود خواهد بود.

  • به دست آوردن کد تخفیف برای خرید های آتی و سیستم امتیازات

شما با خرید از وبسایت رسمی میخک نو به آدرس های www.mikhakno.com و www.mikhakno.ir امتیاز ویژه ای دریافت می کنید که به وسیله این امتیاز می توانید برای خرزید های بیشتر تخفیف بگیرید. هر چه سطح خرید ها و فعالیت های شما در سایت بیشتر باشد سطوح امتیازی شما نیز بیشتر ارتقا خواهد یافت.

همچنین شما با گذاشتن نظر روی محصولی که خریداری کرده اید و به مناسیبت تاریخ تولدتان امتیاز دریافت خواهید کرد.

 

حوله های تن پوش

  • تجهیز میخک نو به سیستم هوشمند پیامکی

یکی از امکانات عالی میخک نو تجهیز تمامی مراحل خرید به سیستم پیامکی است. در هنگام ثبت سفارش، پس از خرید و پرداخت و نهایتا پس از دریافت امتیاز و ارسال محصول برای شما پیامک ارسال خواهد شد. همچنین پس از بررسی گارانتی و اصالت کالا، پیامکی نیز حاوی لینک اصالت کالا برای شما ارسال می شود.

  • ارائه فاکتور رسمی بارکد دار

شما پس از خرید و همچنین قبل از آن می توانید فاکتور محصول خود را از قسمت سفارش ها در حساب کاربری خود دانلود کنید. تمامی فاکتور ها دارای شماره قابل پیگیری و بارکد می باشند.

  • انتخاب حوله به صورت کادوپیچ یا ساده

شما می توانید حوله های خود را با زدن تیک کادوپیچ، به صورت کادوپیچ و با مهر رسمی شرکت تحویل بگیرید. این برای زمانی مناسب است که بخواهید حوله را به شخصی هدیه دهید.

  • پشتیبانی قوی ( حداکثر میزان پاسخگویی 4 ساعت)

شما با خرید از ما نگران پشتیبانی محصول خود نخواهید بود زیرا که ما همیشه ظرف مدت خیلی کوتاه پاسخ سوالهایتان را خواهیم داد. پس بدون نگرانی از پشتیبانی محصول می توانید انتخاب خود را داشته باشید. شما می توانید به سه روش با ما در تماس باشید.

1-می توانید در صفحه اصلی سایت، در گوشه چپ پایین روی گزینه چت آنلاین بزنید و با ما در ارتباط باشید.

2- می توانید سوالات خود را به آدرس ایمیل info@mikhakno.com ارسال کنید.

3- می توانید از صفحه تماس با ما و پر کردن فرم با ما در تماس باشید.

  • عضویت در باشگاه مشتریان

با اولین خریدی که می کنید ما شما را عضو باشگاه خود می کنیم. بدین صورت که در سایت و سیستم ما نام شما به عنوان مشتری ثبت شده و از تمامی تخفیف های ما مادام العمر می توانید استفاده بکنید.

  • داشتن حساب کاربری

همه افرادی که در سایت ثبت نام می کنند، حساب کاربری ویزه ای را خواهند داشت که در آن می توانند محصولات، وضعیت محصولات، خریدهای قبلی، امتیازات و سطوح امتیازات، فاکتور ها و … را ببینند.

  • لینک جایزه

شما به عنوان مشتری لینکی به عنوان لینک معرف دریافت می کنید که در صفحه کاربری خود قابل مشاهده است. این لینک را می توانید به دوستان خود ارسال کنید. هر کسی که با این لینک در سایت ثبت نام کند، امتیاز برای شما ارسال خواهد شد.

  • پیک برای تبریز

مشتریان عزیزی که در شهر تبریز سکونت دارند می توانند گزینه ارسال سفارش با پیک را بزنند تا سفارششان طی مدت یک روز رسال شود.

  • سفارشات بالای 500 هزارتومان ارسال رایگان

تمامی سفارش هایی که بیشتر از 500 هزارتومان باشند، به صورت رایگان ارسال خواهد شد.