مجله میخک نو

نکات مهم در خرید حوله تن پوش حمام

خرید حوله تن پوش

حوله تن پوش حمام و نکات مهم در خرید آن

حوله تن پوش حمام یکی از وسایل شخصی و احتیاجات مهم هر فرد بعد از هر استحمام محسوب می شود. در قدیم حوله های حمام مستطیل شکل بود و برای خشک کردن بدن از آن استفاده می شد، ولی امروزه حوله تن پوش طرفدار زیادی دارد و ساعتها بعد از حمام کردن هم می توان آن را به تن داشت و این کار امکان سرما خوردگی بعد از حمام را کاهش می دهد.

حوله تن پوش با نامهای دیگری نیز شناخته می شود، مانند حوله پالتویی، حوله لباسی، حوله روبدوشامبر و حوله پانچو. در این مقاله قصد داریم نکات مهم انتخاب و خرید حوله تن پوش را در اختیار شما قرار دهیم. با گروه تولیدی میخک نو عرضه کننده انواع حوله تن پوش، حوله سرویس عروس و داماد، حوله ابعادی و اکسسوری حمام همراه باشید.

حوله تن پوش طرح فنس

حوله تن پوش حمام

 

مزایای حوله تن پوش

  • این حوله برای افرادی که نیاز به پوشیدن سریع لباس بعد از استحمام ندارند بسیار مناسب است، زیرا در آسایش و راحتی تمام می توانند نسبت به خشک کردن خود اقدام کنند. همچنین این نوع از حوله ها به گونه ای هست که همانند یک لباس عمل می کند. افراد پس از خروج از حمام و با پوشیدن این تن پوشها، می توانند به کارهای شخصی در داخل منزل بپردازند. چون این حوله ها مزاحمتی برای آنها ندارند. و سر فرصت بدن و موی آنها خشک می شود.
  • همچنین بیشتر این حوله های تن پوش کلاه دار هستند و همزمان می تواند بدن و موها را خشک کند.

 

جنس حوله

در هنگام خرید حوله تن پوش  باید دقت کنید جنس آن مناسب باشد و هیچگونه حساسیتی برای پوستتان ایجاد نمی کند. حوله های موجود در بازار از جنس پنبه  ارگانیک ، ابریشم ، پشم مصنوعی ، پشم ارگانیک ، بامبو ، نایلونی ، میکروفیبر و پنبه ای هستند.اغلب مردم، بیشتر تمایل داردند حوله هایی از جنس پنبه حریداری کنند. اگرچه میزان پنبه در حوله بیشتر باشد، قدرت جذب رطوبت و آب هم بیشتر خواهد بود. ولی این تکته را باید در نظر داشت که حوله‌های پنبه‌ای  از نظر کیفیت، با یکدیگر یکسان نیستند.

در حوله‌های با کیفیت از سه نوع پنبه استفاده می‌شود:

  • پنبه ترکی: این پنبه ممتاز در کشور ترکیه کشت شده و حوله‌های تولید شده از این پنبه نرم، راحت و بادوام هستند.
  • پنبه سوپیما: این پنبه در آمریکا کشت شده و به عنوان بهترین پنبه جهان شناخته می‌شود. حوله‌های تولید شده از این پنبه، قیمت بسیار بالایی دارند.
  • پنبه مصری: این پنبه‌ها در مصر کشت شده و الیافی بلند، فیبری و کرکی داشته و بسیار با دوام و پرطرفدار هستند.

 

حوله تن پوش ابریشم راه راه

حوله تن پوش ابریشم راه راه

بهترین جنس حوله

اگر حوله‌ای از جنس الیاف مصنوعی در نظر دارید، ابریشم مصنوعی انتخاب کنید تا بیشترین قدرت جذب رطوبت را داشته باشد. اما بهتر است از خرید حوله های از جنس ویسکور خود داری کنید. انتخاب حوله‌ای از جنس ویسکوز نیز، شما را به سرعت از خرید پشیمان می کند؛ زیرا این حوله‌ها با چندبار شستشو، کیفیت خود را از دست می‌دهند. حوله بامبو دارای الیاف بسیار خوبی است. این الیاف می تواند آب را به خوبی جذب کرده و در مدت زمان کوتاهی خشک شود. اما این جنس نسبت به دیگر الیاف از لطافت کمتری برخوردار است. پس اگر به نرم بودن حوله اهمیتی نمی دهید این جنس حوله لباسی می تواند برایتان مناسب باشد.

جیب دار یا فاقد جیب

انتخاب حوله تن پوش با جیب و یا بدون جیب کاملا به سلیقه شما باز می‌گردد و شما با هر کدامیک که راحت هستید می‌توانید آن را خریداری کنید.

رنگ حوله

در هنگام خرید حوله تن پوش علاوه بر قیمت و کیفیت طرح و رنگ حوله نیر بسیار مهم است. چرا که شما قرار است برای مدت طولانی از حوله استفاده کنید، پس باید رنگ و مدلی را انتخاب کنید که باب میل و سلیقه تان باشد. اما در هر حال بهتر است رنگ های روشن  را انتخاب کنید، تا هم از بوی بد و هم از روی رنگ بتوانید تشخیص دهید که حوله به شست و شو نیاز دارد یا نه. اما اگر فرزندتان رنگ‌ها و طرح‌های تیره را برای حوله می‌پسندد، لازم نیست نگران زمان تشخیص کثیفی حوله کودک باشید. متخصصان بیولوژی و پاتولوژی در دانشگاه پزشکی نیویورک، توصیه می‌کنند که حداکثر پس از سه بار استفاده از حوله باید آن را بشویید.

نکات شستشوی حوله تن پوش

حوله تن پوش به دلیل اینکه با پوست بدن تماس مستقیمی دارد باید بعد از هر سه یا چهار بار استفاده حوله را حتما شستشو دهید. البته در هنگام شستشوی حوله لازم است یک سری نکات مهم را رعایت کنیم تا عمر حوله طولانی تر شود.

–  از شستن همزمان حوله ها و لباس های دیگر با این حوله ها خودداری کنید و حتما حوله های تن پوش را جداگانه در ماشین لباسشویی بیندازید.

–استفاده از سفید کننده ها برای شستشوی حوله های تن پوش آسیب جدی به الیاف و پرز حوله زده و لطافت آن را کاهش می دهد.

حوله تن پوش حمام

حوله تن پوش حمام

 

اندازه حوله تن پوش

حوله تن پوش در اندازه های مختلفی در بازار عرضه میشود. که به سایز افراد بستگی دارد که چه اندازه ای برای او مناسب است. قطعا  حوله  هایی که سایز بزرگتری دارند. پارچه حوله ای بیشتری برای دوخت آن به کار می رورد و روی قیمت آن موثر خواهد بود .اگر سر شانه های کوچکی دارید بهتر است از سایز smallاستفاده کنید و اگر احساس می کنید که سرشانه های متوسطی دارید سایز متوسط برای شما ایده آل است و همچنین برای اندازه سرشانه های بزرگ بهترین اندازه حوله تن پوش سایز لارج و دو ایکس لارج است.

 

تفاوت حوله استخری و حوله تن پوش در چیست؟  

عموم افراد در حین خرید حوله تن پوش، با این پرسش روبرو می‌شوند که فرق حوله استخری و حوله تن پوش در چیست. در اینجا باید بگوییم که حوله استخری، از قدرت جذب  بسیار بالایی برخوردار است و بخش‌های زیادی از بدن را پوشانده و خشک می‌کند. و همچنین حوله استخری در مقایسه با حوله حمام، ابعاد و ضخامت کمتری نیز دارد و می‌توان از آن در مسافرت‌ ها نیز استفاده کرد.

حوله حمامی موجی

حوله حمامی

 

قیمت کالا

گروه تولیدی میخک نو با تولید انواع حوله ها همیشه سعی داشته علاوه بر استفاده از متریال با کیفیت نهایت دقت را پروسه تولید داشته باشد و همچنین بتواند بهترین و با کیفیت ترین کالا های خود را با کم ترین قیمت در اختیار همگان قرار بدهد .و دقیقا این همان چیزی است که گروه تولیدی میخک نو را با سایرین متامیز میکند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *