مجله میخک نو

دوخت حوله تن پوش چگونه است؟

دوخت حوله تن پوش چگونه است؟

دوخت حوله تن پوش که پس از مراحل بافت حوله، رنگرزی و برش کاری انجام می شود. هرکدام از این مراحل دارای مراحل جداگانه ای هستند که مجموعا به 15 مرحله می رسد.

دوخت حوله تن پوش کاری تخصصی است که تنها خیاط های مجرب این حوزه می توان آن را به درستی انجام دهند. در این مرحله، جیب ها، یقه، آستین ها، کلاه و … به بدنه حوله اضافه می شوند. خیاط های گروه تولیدی میخک نو با حوصله کافی و تجربه چندین ساله در این زمینه محصولات شما را آماده می کنند.

پس می توانید با خیال راحت محصولات ما را بخرید. لازم به ذکر است که انواع حوله ها مثل تن پوش، دستی، کلاه و روسری و … خیاط های مخصوص خودشان را دارند. زیرا که چرخ های صنعتی و دستگاه های مختلفی برای دوخت و تهیه انواع حوله لازم است.

در این پست یک نمونه از دوخت حوله پالتویی قرار داده می شود. چرخ هایی که برای دوخت حوله وجود دارند باید بسیار مقاوم باشند. برای دوخت حوله از چرخ های خیاطی مختلفی چون چرخ های ساده، سه سوزن، پنج سوزن و انواع دیگر چرخ ها استفاده می شود.

دوخت حوله نیز مانند دوخت لباس کاری تخصصی است که اگر به افراد مجرب سپرده شود، نهایتا محصول بسیار خوش فرم و خوش دوخت خواهد بود. ما سعی کرده ایم بهترین خیاط ها را با گزینش انتخاب کنیم تا محصولمان همیشه کیفیت خود را حفظ کند.

هم اکنون می توانید یک نمونه از دوخت حوله تن پوش را ببینید:

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *