مجله میخک نو

قیمت حوله یکبار مصرف

حوله-حمام

حوله یکبار مصرف چیست؟

حوله های یکبار مصرف، حوله هایی هستند که اکثر مواقع بعد از یک بار استفاده دور انداخته می شوند. این حوله ها کاربردهای متفاوتی دارند و در جاهای مختلف مثل آرایشگاه ها، آشپزخانه استفاده می شوند. و به دلیل داشتن مزایایی همچون قیمت مناسب، سایز کوچک و در نتیجه حمل آسان بسیار محبوب هستند.

gsm حوله های یکبار مصرف

gsm یا گرماژ وزن پارچه در هر متر مربع است که گرماژ حوله های مختلف با یکدیگر متفاوت است. گرماژ 50 تا 60 گرم برای حوله هایی با ضخامت و قدرت جذب مناسب استفاده می شود. برای مثال از این حوله ها برای خشک کردن مو استفاده می کنند. گرماژ 30 تا 40 برای حوله های نازک و سبک استفاده می شود. که کاربرد این حوله ها در خشک کردن دست، صورت است. گرماژ 90 برای حوله های بسیار ضخیم استفاده می شوند.

انواع حوله یکبارمصرف

حوله های یکبار مصرف انواع مختلفی دارند. حوله های آرایشگاهی با سایر حوله ها متفاوت هستند. همچنین حوله های یکبارمصرف در آرایشگاه بیشتر استفاده می شوند. زیرا در آرایشگاه خشک کردن موهای خیس بیشتر انجام می شود و ارایشگرها برای خشک کردن موهای همه از یک حوله به دلیل رعایت بهداشت، استفاده نمی کنند.

جنس حوله های یکبارمصرف نیز متفاوت است. آن ها در اجناس متفاوتی از جمله پنبه، ویسکوز یا پلی استر نولید می شوند. این حوله ها به صورت نمدبافی ساخته می شوند. و نخ به نخ تولید نمی شوند. زیرا تولید به صورت نمدبافی باعث می شود که خاصیت آبگیری بیشتری داشته باشند. همچنین گاها از پارچه اسپان لس نیز تولید می شود. جنس اسپان لس نیز دارای قدرت آبگیری بسیار زیادی است و برای استفاده بسیار مناسب است.

تأثیرات این حوله‌ها بر محیط‌ زیست و بهداشت عمومی

بدیهی است که حوله‌های یکبار مصرف از جنس موادی هستند که بسیاری از آنها غیرقابل تجزیه هستند، مانند پلی‌استر، پلی‌اکریلیک و… بنابراین، استفاده گسترده از این نوع حوله‌ها منجر به انباشت زباله‌های پلاستیکی و آلودگی محیط‌زیست می‌شود. در نتیجه اگر دوست دارید از حوله یکبار مصرف استفاده کنید جنس پنبه ای را خریداری کنید زیرا پنبه راحت تجزیه می شود.  برای خرید انواع حوله ها می توانید به سایت میخک نو مراجعه فرمایید.
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *