مجله میخک نو

نحوه شست و شوی حوله

شست-و-شو-حوله

چگونه حوله خود را بشوییم؟

شست و شوی حوله یکی از نکاتی است که باید بعد از خرید حوله به آن توجه کرد. حوله هایی مانند حوله تن پوش دارای شست و شوی متفاوتی نسبت به سایر لباس هاست. برای همین باید از نکات لازم برای شست و شوی انواع حوله اطلاع داشته باشیم.

نکات قابل توجه در شست و شوی حوله

در ابتدا حوله ها را باید بر اساس رنگ جدا کنیم. حوله های سفید را با حوله های رنگی در ماشین لباس شویی نباید انداخت. سپس یک مقدار نرم کننده اضافه کنید. تا نرمی لازم را داشته باشند. دمای مورد استفاده برای شستن حوله ها کم تر از 30 درجه است. همچنین از مواد آنزیم دار، سفید کننده استفاده نکنید. حوله های هنری مانند حوله های چاپی را بعد خروج از ماشین لباس سویی بلافاصله پهن کنید. اگر قصد دارید بوی نامطلوب حوله را از بین ببرید، حوله را با نصف پیمانه بشویید سپس آن را با مواد شوینده شست و شو دهبد.
اگر می خواهید از سفید کننده استفاده کنید به یاد داشته باشید که حداکثر فقط یکبار می توانید از آن برای حوله استفاده کنید.

تعداد شست و شوی حوله

سعی کنید حوله خود را دو هفته یکبار بشویید. زیرا مکان های مرطوب برای رشد انواع باکتری ها مناسب است. حتی اگر حوله تمیز به نظر می رسد، بعد از حداکثر 4 بار استفاده آن را بشویید. زیرا باکتری ها قابل مشاهده نیستند. حوله های خیس را داخل سبد نیندازید زیرا تاریکی مکان مناسب برای رشد انواع باکتری ها است. اگر حوله های خیس را روی لباس های خشک خود بگذارید، حوله ها هم رنگ می کیرند هم بوی بدی به لباس های شما می دهند. حوله ها را در یک جایی آویزان کنید تا کامل خشک شوند.

سخن آخر

تا اینجا با نکات لازم برای شست و شوی حوله آشنا شدیم. همچنین کیفیت حوله در مقاومت ان هنگام شست و شوهای مکرر تاثیر می گذارد. شما می توانید با کیفیت ترین حوله ها مخصوصا حوله تن پوش را از سایت میخک نو استفاده کنید. برای اطلاع بیش تر از انواع حوله ها می توانید به مقاله راهنمای خرید حوله مراجعه کنید.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *