مجله میخک نو

همه چیز درباره حوله استخری

حوله-استخری

حوله جز یکی از مهم ترین وسایل شخصی ما است . امروزه انواع مختلفی از حوله ها در بازار وجود دارد که می توانید انواع حوله ها را در بازار پیدا کنید ، یکی از این حوله ها حوله استخری است که کاربرد زیادی در امور ما دارد. گروه تولیدی میخک نو یکی  از بزرگ ترین عرضه کننده های حوله است .

حوله-استخری

ویژگی حوله استخری

حوله استخری برای خشک شدن بدن پس از خارج شدن از استخر استفاده می شود . به دلیل اینکه این حوله در زیر نورخورشید استفاده می شود، باید ویژگی هایی متناسب با آن را داشته باشد برای مثال باید در برابر نور خورشید ، نمک دریا ، شن و ماسه مقاومت داشته باشد .

جنس

ما به شما پیشنهاد می دهیم حوله ای با جنس پنبه بخرید . این جنس بسیار نرم است و هنگام تماس حس نرمی را به شما القا می کند . جنس پنبه می تواند سریع آب را جذب خود کند و بهترین مدل برای انتخاب است .

مدل حوله استخری

این حوله در مدل های متفاوتی تولید می شود. اکثر این حوله ها مستطیل هستند و با رنگ های مختلفی تولید می شوند . این حوله می تواند در طرح تک رنگ ، چند رنگ و یا چاپی باشند . برای بانوان علاوه بر این حوله می توان کلاه نیز تهیه کرد تا برای خشک کردن مو از آن استفاده کنند .

رنگ حوله استخری

حوله های استخری در انواع رنگ ها تولید می شوند . شما می توانید نسبت به سلیقه خود ، رنگ حوله مناسبی را تهیه فرمایید . اما باید نکته ای را نیز مورد نظر بگیرید آن  این است که رنگ سفید باعث معلوم شدن لکه آن می شود . پس اگر فردی حساس هستید این حوله مناسب  شما است تا اگر قسمتی از آن کثیف شد ، سریع متوجه شوید .

قیمت کالا

گروه تولیدی میخک نو با تولید انواع حوله ها همیشه سعی داشته است تا علاوه بر استفاده از متریال با کیفیت نهایت دقت را در تولید داشته باشد و همچنین بتواند بهترین و با کیفیت ترین حوله ها ی خود را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار بدهد .و این همان دلیلی است که گروه تولیدی میخک نو را با سایرین متمایز میکند .

نحوه شست و شو

یکی از چالش های ما این است  که حوله خود چگونه بشوییم . شست و شوی این حوله با بقیه حوله ها تفاوت چندانی ندارد . یکی از مهم ترین نکات برای شست و شوی حوله ، شستن آن در دمای بین 40 تا 60 درجه است . توجه داشته باشید که الیاف حوله در دمای زیاد ممکن است آسیب ببیند .

سخن آخر

ما در این مقاله ویژگی های حوله استخری و نکات لازم برای خرید را بررسی کردیم . اگر به دنبال یک حوله با کیفیت و مناسب هستید می توانید حوله مورد دلخواه خود را از سایت میخک نو خریداری فرمایید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *