مجله میخک نو

راهنمای خرید تن پوش حوله

تن-پوش-حوله

تن پوش حوله چیست؟

با اینکه حوله ها به چشم نمی آیند ولی جزئی مهم از وسایل ضروری ما هستند. زیرا ما در تمام کارهای مهم و بهداشتی از  حوله استفاده می کنیم . حوله تن پوش یکی از حوله‌های پرکاربرد و پرطرفدار است. افراد بعد از حمام یا شنا برای خشک کردن بدن خود از آن استفاده می کنند. تن پوش حوله ها را مانند یک لباس می توانید به راحتی بپوشید.  این حوله‌ها معمولاً از الیاف مختلفی مانند پنبه، میکروفیبر، پشم، پلی‌استر و بامبو بافته می‌شوند. انتخاب حوله‌های با الیاف 100 درصد پنبه، لطافت، دوام، جذب آب و رطوبت مناسبی را به ارمغان می‌آورد. تن پوش های حوله ای در انواع مختلفی مانند تن ژوش حوله ای زنانه، تن پوش حوله ای مردانه و دخترانه تولید می شوند. همچنین برای اطلاع بیش تر از این مدل حوله می توانید مقاله مربوط به ان در ویکی پدیا را مطالعه فرمایید.

اگر پس از حمام مدت زمان زیادی را با حوله سر می کنید و عادت دارید چند کار را همزمان انجام دهید بهترین پیشنهاد برای شما خرید یک تن پوش حوله است. حال یک سوال مهم در ذهنمان به وجود می آید که چگونه حوله مناسبی را انتخاب کنیم و فاکتورهای مهم برای حوله خوب چییست.

حوله ها از چه الیافی تهیه می شوند؟

حوله ها از الیاف مختلفی از جمله پنبه ، پلی استر، بامبو، میکروفیبر تهیه می شوند. نرم ترین و مقرون به صرفه ترین جنس حوله ، پنبه است. زیرا پنبه ها جنس فوق العاده ای دارند به راحتی آب را جذب می کنند و به آسانی و سریع خشک می شوند.

برای خرید حوله به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

به کیفیت حوله توجه کنید. اگر بدون توجه به جنس و برند حوله ای تهیه کنید، ممکن است یک حوله نامرغوب با قیمت یک حوله باکیفیت به دست آورید. و با اینکار به پوست خود آسیب می رسانید. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید قدرت جذب حوله است. حوله ای انتخاب کنید که آب را کاملا به خود جذب کند ضخامت و وزن حوله نیز می توانید تاثیر بسزایی در جذب آب داشته باشد. ماندگاری رنگ حوله نیز یک نکته قابل توجه است تغییر رنگ حوله یکی از نشانه های کیفیت پایین محصول است. مدل حوله های تن پوش یک نکته ریز و قابل توجهی است. از آنجایی که شما قرار است چندین سال از یک حوله استفاده کنید، سعی کنید طرح مناسب با سلیقه خود را تهیه فرمایید.

جدول سایزبندی حوله تن پوش

حتما توجه کنید که سایز مناسبی را انتخاب کنید. سایز مناسب در زمان خشک کردن بدن تاثیر زیادی دارد و باعث اذیت شما نمی شود.

انتخاب حوله مناسب امری بسیار مهم است، و با سلامت و راحتی ما ارتباط مستقیمی دارد. اگر قصد خرید یک حوله مناسب را دارید می توانید به سایت میخک نو مراجعه کنید. همچنین بعد از خرید حوله نکته ای که به ان باید توجه کنید روش نگهداری حوله است. برای اطلاع از روش های نگهداری مقاله مربوط به آن را بخوانید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *