مجله میخک نو

راهنمای خرید حوله عروس و داماد

حوله-عروس-داماد

اگر عروسی شما نیز نزدیک می شود و استرس خرید جهیزیه مناسب را دارید، اصلا نگران نباشید ما به شما برای خرید یک حوله عروس و داماد مناسب کمک خواهیم کرد. شما در انتهای مقاله متوجه میشوید که چه سرویس حوله ای برای جهیزیه شما مناسب تر است.

برای خرید سرویس حوله ست چند تیکه مناسب است؟

حوله‌هايي به صورت ست مردانه و زنانه توليد شده‌اند که طرح‌ های مشابه و نمايي زيباتر از حوله‌های تکی دارند. اما براي خريد عروسی، حتما لازم نيست حوله ست را خريداری کنيد. ولی حوله های سرویس حوله بسیار جذاب تر و زیباتر هستند. اگر به دنبال حوله  با رنگ متنوع و طراحی زیبا هستید، ما به شما سرویس حوله را معرفی می کنیم.

حوله

ست 8 تیکه بهترین سرویس حوله

ست 8 تیکه به دلیل کامل بودن، بهترین گزینه برای جهیزیه عروس و داماد است. حال سوال این است که ست عروس داماد 8 تیکه شامل چیست؟  ست 8 تیکه شامل دو عدد حوله تن پوش زنانه و مردانه، دو عدد حوله دست و صورت، دو عدد حوله استخری و دو جفت دمپایی حوله ای است. در نتیجه ست 8 تیکه نسبت به بقیه سرویس ها قیمت بالاتری دارد.

ست 4 و 6 تیکه

از انجایی که دمپایی حوله ای کاربرد چندانی ندارد بیشتر سرویس ها فاقد دمپایی حوله هستند. در ست 6 تیکه فقط دمپایی حوله ای حذف شده است و بقیه اجزا مانند ست 8 تیکه است. اما سرویس حوله 4 تیکه شامل دو عدد حوله تن پوش و دو عدد حوله دست ست با حوله های تن پوش است.

سخن آخر

در هنگام خرید سرویس حوله نکته ای که باید به آن توجه کنید، سایز مناسب بدن شماست. برای اطلاع از سایز مناسب خود می توانید به این سایت مراجعه فرمایید. گروه تولیدی میخک نو یکی از بهترین تولیدکننده های حوله است. شما می توانید مرغوب ترین حوله ها را از میخک نو تهیه فرمایید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *