آرایشی و زیبایی

بهترین لوازم آرایشی و با کیفیت

پالت-سایه

بهترین لوازم آرایشی در سال 2023

بهترین لوازم آرایشی

بهترین برند لوازم آرایشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ ( حوله تن پوش )

  • حفظ تازگی و طراوت صورت در استفاده های طولانی مدت
  • کیفیت بالا
  • تنوع محصول مناسب با هر سلیقه ای
  • قیمت مناسب
  • ماندگاری و دوام بالای محصول
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب
  • عدم وجود سرب، پارابن و هرگونه ماده شیمیایی در ترکیبات محصول

 

 

1-لورال، بهترین برند لوازم آرایشی فرانسه

لوازم آرایشی لورآل

تقریبا همه ما ایرانی‌ها با برند لورال (Loreal) که بهترین مارک لوازم ارایشی فرانسوی است، آشنایی داریم و محصولات لورال تقریبا در قفسه‌های تمامی فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی مشاهده می‌شود، این برند یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین برندهای دنیا محسوب می‌شود و محصولات آرایشی لورال شامل انواع محصولات آرایش و مراقبت مو، آرایش و مراقبت صورت است. ( حوله تن پوش با کیفیت

 

2-لانکوم ، بهترین برند لوازم آرایشی بدون سرب

لوازم آرایشی لانکوم

برند فرانسوی لانکوم ، درحقیقت برندی زیر مجموعه از کمپانی معتبر و  بزرگ لورال است. این برند توسط یک عطرساز برجسته فعالیت خود را در حوزه ساخت عطرهایی عالی در سال ۱۹۳۵ آغاز نمود. در سال ۱۹۶۴ بود که لانکوم توسط لورآل خریداری شد و لاین‌های تولیدی دیگری مثل لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی از پوست نیز به تولیدات لانکوم اضافه شد.

 

3-رولوشن، نسل جدید انقلاب در لوازم آرایشی

لوازم آرایشی رولوشن

رولوشن به معنی «انقلاب» است، البته عبارت انقلاب جدا که برازنده این برند مشهور انگلیسی است. رولوشن Revolution در مدت زمان بسیار کوتاهی، بیش از هر برند دیگری در سراسر جهان شناخته شد. ( خرید حوله ارزان )

از سال ۲۰۱۳ که محصولات آرایشی رولوشن به بازارهای جهانی ارائه شدند تا به‌کنون، این برند یکی از پرتولیدترین و در عین حال به‌ صرفه‌ترین برندهای روز جهان است. تمامی محصولات رولوشن فاقد تست‌های حیوانی بوده و از فرمولاسیونی کاملا گیاهی برخوردار هستند. در بین محصولات باکیفیت رولوشن، پرایمرها، پالت سایه و پالت‌ هایلایتر از محبوبیتی دوچندان برخوردار می‌باشند.

 

4-دیور، گران‌ترین برند لوازم آرایشی

لوازم آرایشی دیوریکی از لاکچری‌ترین و بهترین‌ برند لوازم آرایشی جهان، برند دیور (Dior) بوده که مبدا برند آن فرانسه است. در سالیان اخیر، دیور اقدام به تولید انواع لوازم آرایشی لوکس کرده است که مورد توجه طرفداران و خریداران این برند، به ویزه سلبریتی‌ها قرار گرفته است.

برند دیور که از بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان نیز می‌باشد، فعالیت خود را از حوالی سال ۱۹۴۶ با هدف اصلی جوان ماندن زنان، در منطقه نورماندی فرانسه شروع کرد. برند آرایشی دیور دارای تنوع محصول فراوانی است. عطر، پوشاک و اکسسوری در میان محصولات این برند مشاهده می‌شود.

 

برند لوازم آرایشی شانل (Chanel)

به هنگام استفاده از لوازم آرایشی شانل، درست مانند خالق این برند کوکو شانل، احساس زیبایی و شیک بودن را تجربه خواهید کرد. محصولات آرایشی این برند به اندازه لباس ها و محصولات دیگر آن، شیک و زیبا هستند. اگرچه قیمت محصولات آرایشی برند Chanel اندکی بالا است اما کیفیت بسیار ایده آل آن ها بدون شک ارزش هزینه اضافی را دارد.( بهترین لوازم آرایشی )

برند استی لودر (Estee Lauder)  

این برند در سال 1946 تاسیس شده است و از آن زمان تا به امروز یکی از مشهورترین شرکت های لوازم آرایشی جهان محسوب می شود. محصولات برند Estee Lauder شامل لوازم آرایشی، مراقبت از پوست و انواع عطر های زنانه و مردانه است. این برند تلاش کرده است تا با بهره گیری از خلاقیت، تکنولوژی پیشرفته و تاثیرگذاری بیشتر، مشتریان و طرفداران خود را راضی نگه دارد.

 

برند لوازم آرایشی bareMinerals

به لطف فرمول های مغذی و بسیار مفید برای پوست، محصولات آرایشی BareMinerals بسیار محبوب شده اند. این برند بهترین تولید کننده لوازم آرایشی با پایه معدنی و بدون استفاده از مواد شیمیایی است. محصولات نوآورانه و خلاقانه این برند به طور خالص و طبیعی طراحی شده اند تا ضمن ارائه ظاهری جذاب و زیبا، احساس خوبی را نیز منتقل کنند.

برند الیزابت آردن

الیزابت آردن طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری را ارائه می دهد. علاوه بر آن، این برند محصولات آرایشی با کیفیتی را نیز در سطح جهانی ارائه می کند. محصولات Elizabeth Arden شامل فونداسیونها، کانسیلر، خط چشم ها و براق کننده های لب است. این محصولات به واسطه کیفیت بالای خود همیشه پرطرفدار هستند.

 

برند لوازم آرایشی NYX

کیفیت استثنایی، محصولات غنی از رنگدانه ها و قیمت های مقرون به صرفه فاکتورهایی هستند که به تثبیت NYX به عنوان یکی از برند های زیبایی کمک کرده اند. این برند با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است و مجموعه ای از لوازم آرایشی کلاسیک، مد روز و فصلی را به بازار عرضه می کند. به همین دلیل است که برند NYX به یک انتخاب ضروری در میان دوستداران زیبایی و آرایشگران حرفه ای تبدیل شده است.

برند E.l.f cosmetics

برند elf در زمینه تولید محصولات آرایشی با کیفیت و مقرون به صرفه فعالیت می کند. نام این برند، مخفف حروف انگلیسی “چشم، لب، صورت” می باشد. همانطور که از نامش پیداست این دسته از محصولات طیف وسیعی از لوازم آرایشی برند elf را تشکیل می دهند. این محصولات در کنار قیمت مناسب خود، کیفیت بسیار خوبی نیز دارند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *