مجله میخک نو

راهنمای انتخاب حوله ست عروس و داماد

ست-حوله-عروس-و-داماد

سرویس حوله‌ عروس و داماد یکی از موارد مهم در خرید جهیزیه است. زیرا حوله یک وسیله ی بهداشتی و شخصی است؛ و علاوه بر نکات زیبایی، باید در نکات بهداشتی نیز، در خرید حوله، توجه کنیم. هنگام انتخاب ست حوله عروس و داماد لازم است بدانید این حوله ها از جمله محدود وسایلی است که به صورت ست و تقریبا یک شکل خریده می شود. اما خرید حوله ست عروس و داماد دارای نکاتی است که با رعایت آن می توانید خرید خوبی داشته باشید. به همین دلیل ما اینجا در حوله میخک نو برای شما نکات قابل توجهی را ذکر می کنیم که می تواند در خرید حوله ست مناسب به شما کمک کند. با ما همراه باشید.

   سرویس حوله عروس و داماد

  نکات انتخاب سرویس حوله عروس و داماد

  • جنس حوله

قطعا یکی مهم ترین فاکتور ها در انتخاب سرویس حوله عروس و داماد، جنس آن است. شما هرگز نباید قیمت یا زیبایی را فدای سلامتی خود نمایید. زیرا که حوله تماس مستقیمی با پوست شما دارد؛ و اگر جنس حوله‌ شما مناسب و مرغوب نباشد؛ دچار حساسیت های پوستی می‌شوید. بهترین جنس برای حوله‌ شما، کتان و پنبه است. زیرا بهترین آبگیری را داشته و آلرژی زا نیست. حوله های موجود در گروه تولیدی میخک نو، دارای آبگیری بسیار زیادی می باشند. حوله های مخملی آبگیری کمی داشته، اما نرم ‌ترند.

  • رنگ حوله

هنگامی که حوله شما از مواد نامرغوب باشد، در هنگام استفاده و شستشو، رنگ می دهد. این رنگ دادن باعث خراب شدن ظاهر و کیفیت رنگی حوله شما می شود. هم چنین باعث بوجود آمدن حساسیت روی پوست شما می شود و غیر بهداشتی است. به همین علت قبل از خرید حوله به کیفیت رنگ آن توجه نمایید.

حوله ست حمام خود را چه رنگی انتخاب نماییم؟

راهکار های زیادی برای انتخاب رنگ ست حوله‌ شما وجود دارد. اما سلیقه ی فردی مهم ترین عامل در انتخاب رنگ حوله شماست. زیرا که این حوله جزو لوازم شخصی شما بوده و فقط به شما اختصاص دارد. پس در این جا تنها نظر و سلیقه شماست که اهمیت دارد. اما اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که در میان این همه تنوع رنگی، سر در گم می شوید، می توانید به نکات زیر در انتخاب رنگ حوله ست خود توجه نمایید.

    1. می توانید رنگ حوله حمام خود را با رنگ رو تختی و یا ست حمام خود، هماهنگ کنید. اصولا رو تختی و حوله اجزایی هستند که با هم و در کنار هم در اتاق شخصی دیده می شوند. پس ست شدن این دو مورد با یکدیگر می تواند هماهنگی دلنشینی ایجاد نماید.
    2. هم چنین شما می توانید ست حوله خود را با همسرتان کاملا یک شکل یا متفاوت انتخاب نمایید. به این شکل که رنگ های حوله شما و همسرتان مکمل یکدیگر باشد. و یا حتی متضاد یکدیگر، می تواند دو رنگ در تنالیته های مختلف باشد.

حوله ست عروس و داماد

  • سایز حوله

سایز و دوخت حوله شما از جمله مسائل مهمی است که باید هنگام انتخاب سرویس حوله عروس و داماد به آن توجه شود. دوخت بد نشان دهنده یک حوله نامرغوب است، پس قبل از خرید خود دوخت حوله را چک نمایید.

قبل از خرید حتما اندازه و سایز خود را چک کنید تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید. بهتر است قد حوله تا اواسط ساق پا باشد، پس قبل از خرید اندازه قد خود را از سرشانه تا ساق پا بگیرید، سپس اقدام به خرید کنید.

  • قیمت حوله

اما نکته مهم و آخر ما بحث قیمت در حوله های ست حمام است. معمولا حوله های ست، قیمت متوسط رو به بالایی دارند. اما نکته ی حائز اهمیت این است که هرگز قیمت را فدای کیفیت نکنید. زیرا حوله از وسایل بهداشتی شما محسوب می شود و باید جنس و مواد مناسبی داشته باشد. گروه تولیدی میخک نو اجناس مرغوب و باکیفیت را با کمترین هزینه تقدیم شما می کند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *