مجله میخک نو

راهنمای خرید حوله سیسمونی نوزاد

حوله-ست-نوزادی

 نکات لازم برای خرید حوله سیسمونی

اگر شما هم اقدام به تهیه یک لیست سیسمونی مختصر و مفید کرده‌اید. یا به تازگی تصمیم به خرید وسایل نوزاد گرفته اید. سوال‌های بسیاری در ذهن شما ایجاد می‌شود. مثلا در هنگام خرید حوله بارها از خود پرسیده‌اید حوله نوزاد چی بخریم؟ بهترین مارک حوله نوزاد چیست؟ و سوال‌های بسیار دیگری که ذهن شما را مشغول می‌کند.
نگران نباشید در این مقاله از میخک نو شما را با ویژگی‌های مهم حوله نوزاد آشنا می‌کنیم. تا با اطلاعات کامل سیسمونی نوزاد را تکمیل کنید.

 

حوله ست نوزادی

  • جنس حوله نوزاد

حوله‌ها از الیاف متعددی تولید می‌شوند که برخی از این الیاف شیمیایی و مصنوعی‌اند. حوله‌هایی که با الیاف شیمیایی دوخته می‌شوند. قدرت آبگیری بالایی ندارند. بهترین نوع حوله نوزاد، حوله‌هایی از جنس پنبه خالص می باشد. حوله‌های پنبه‌ای لطافت قابل توجهی دارند. ضد حساسیت‌اند، به پوست کودک آسیب نمی‌رسانند و قدرت آبگیری بالایی نیز دارند. علاوه‌بر حوله‌های پنبه‌ای، حوله‌های نایلونی هم نرمی و لطافت مناسبی دارند.  اما با این حال بهترین انتخاب برای نوزدان حوله‌های پنبه‌ای است. که استفاده از آن مزایای بیشتری نسبت به سایر الیاف ها دارد. یکی از ویژگی‌ های مهم حوله برای نوزادان راحتی در پوشیدن و استفاده است.
برای تهیه بهترین جنس حوله نوزاد با قیمت مناسب، می توانید از سایت میخک نو، بخش حوله سیسمونی اقدام کنید.

 

حوله نوزاد

  • ضخامت حوله نوزاد

عده‌ای از افراد تصور می‌کنند هر چه حوله ضخیم‌تر باشد بهتر است و عده‌ای دیگر با حوله‌های سبک موافق‌اند. حوله‌های نوزادان باید میزان ضخامت استانداری داشته باشد. تا باعث آسیب رساندن به پوست و ایجاد حس سنگینی و خستگی در آن‌ها نشود. قبل از خرید حوله باید به برچسب حوله و شاخص GSM توجه کنید.

حوله‌هایی با ضخامت بین 600 تا 700 GSM بهترین انتخاب برای نوزادان از نظر وزن و ضخامت پارچه هستند. همچنین ضخامت 700 تا 800 GSM هم برای کودکان و نوزادان مناسب و قابل استفاده است. البته به‌ یاد داشته باشید اگر در مناطق سردسیر زندگی می‌کنید. باید از حوله‌ های ضخیم‌ تر برای خشک کردن نوزادان استفاده کنید. افرادی هم که در شهرهای گرمسیر زندگی می‌کنند باید برای نوزادان حوله‌ های پنبه‌ای خریداری کنند.

 

 

  • نگهداری و نظافت

حوله ای انتخاب کنید که تمیز کردن آن آنچنان سخت نباشد و آن را بتوانید سریع و راحت بشویید. حوله باید به گونه ای باشد که بتوان آن را با ماشین لباس شویی شست. یادتان نرود که برچسب نگهداری از حوله را حتما بخوانید.

حوله سیسمونی

 

 

  • کیفیت رنگ و چاپ حوله

بهتر است در هنگام خرید سیسمونی، حوله‌ای بخرید که رنگ ثابتی دارد و پس از برخورد آب با الیاف تغییر رنگ ندهد. متاسفانه برخی از حوله‌ ها با اینکه ظاهر جالبی دارند اما رنگ آن‌ها ثابت نیست و به تن نوزاد رنگ می‌دهند. بنابراین حوله‌ای خریداری کنید که رنگ ثابت و کیفیت بالای چاپی دارد، تا از آسیب‌های احتمالی به پوست حساس نوزادان پیشگیری شود.

 

 

  • نداشتن عطر و رایحه

در حوله های کودکان نباید از عطر و رایحه خاصی استفاده شده باشد. زیرا کودکان نمی توانند با رایحه قوی سازگار باشند. همچنین ممکن است پوست او در مقابل این مواد شیمیایی حساسیت داشته باشد و به کودک آسیب برسد. در نتیجه هنگام خرید حوله برای دلبندتان به بوی آن دقت فرمایید و یک حوله بدون بو انتخاب کنید.

حوله نوزاد

 

  • قیمت حوله نوزاد

گاهی اوقات در هنگام خرید سیسمونی به دنبال یک محصول با کیفیت اما ارزان قیمت هستیم. شاید بتوان گفت کیفیت و قیمت ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به عبارت دیگر محصولات با کیفیت و مرغوب معمولا قیمت بیشتری نسبت به کالاهای غیر استاندارد دارند.

نوزادان پوست‌ های حساس و آسیب‌ پذیری دارند و به همین دلیل نباید از مواد نامرغوب برای البسه و لوازم بهداشتی آن‌ها استفاده کرد. سعی کنید برای سیسمونی یا کودکان خود بهترین مارک حوله تن پوش یا حوله دورپیچ نوزاد را خریداری کنید. برندهای شناخته شده اغلب کیفیت استاندارد و قیمت مناسبی دارند. تولیدی میخک نو در این راستا بهترین حوله ها را با بیشترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *